Wednesday, March 19, 2014

25 faktów o mnie :)

Hej. Zaczynamy!
1. Moda to moja pasja
2. Zawsze mam zimne dłonie
3. Kocham robić zakupy
4. Chciałabym zwiedzić cały świat
5. Chcę zacząć nauke francuskiego
6.Jestem straaasznie leniwa
7. Lubię małe dzieci
8. Całkiem nieźle śpiewam
9. Bardzo lubię tańczyć
10. Nigdy nie mogę usiąść w jednym miejscu, zawsze muszębyćw ruchu
11. Uwielbiam jeździć rowerem
12.Zwiedziłam prawie całą Polskę
13. Kiedy bylam mała miałam czas kiedy bałam się lalek :D
14. Mogłabym cały czas słuchac muzyki
15. W przyszłości chciałabym zosta projektantką mody lub stylistką
16. Lubię ryzyko
17. W weekendy wstaję zawsze RÓWNO o 9.
18. Nie lubię horrorów
19. Mój ulubiony serial to glee
20. Uwielbiam chodzić do teatru na balet
21. Już 2 razy byłam na fashion week-u i chcę być jeszcze częściej
22. Komar to mój wróg
23. Nie mam określonego stylu
24. Kocham jeździćna nartach
25. Nie lubię suszyć włosów po basenie
No to tyle :) Pa!

No comments:

Post a Comment